Νέο πλαίσιο
Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ υπουργείων Εσωτερικών και Παιδείας για το σύστημα εξετάσεων n Η διαγωνιστική διαδικασία θα πραγματοποιείται δύο φορές κάθε έτος
ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ – ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ – ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΡΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Στην τελική ευθεία μπαίνει η διαδικασία για τη συγκρότηση του πλαισίου που αφορά την απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας από αλλοδαπούς, σε εφαρμογή των όσων προβλέπει ο νόμος που ψηφίστηκε τον περασμένο Οκτώβριο.
ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΡΧΙΚΑ
Το μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του γενικού γραμματέα αρμοδίου για θέματα ιθαγένειας Νάσου Μπαλέρμπα και της γενικής γραμματέως αρμόδιας για ζητήματα Πρωτοβάθμιας – Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Αναστασίας Γκίκα υπεγράφη για τη διοργάνωση και διενέργεια του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού που θα πραγματοποιεί το υπουργείο Εσωτερικών για την απόκτηση Πιστοποιητικού Επάρκειας Γνώσεων για Πολιτογράφηση.
ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ. ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΑΔΡΑΝΗΣ
Επισημαίνεται πως η απόκτηση του συγκεκριμένου πιστοποιητικού αποτελεί προϋπόθεση προκειμένου οι αλλοδαποί που επιθυμούν να λάβουν την ελληνική ιθαγένεια και να πληρούν το σύνολο των προϋποθέσεων που έχουν τεθεί.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το υπουργείο Παιδείας θα διαθέτει εκπαιδευτικούς της δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης οι οποίοι θα συμμετέχουν στη διαγωνιστική διαδικασία και θα ενισχύσει την Οργανωτική Επιτροπή Εξετάσεων με τρία στελέχη.
Επιπλέον, θα διαθέτει το σύστημα ηλεκτρονικής εκπομπής θεμάτων και το σύστημα μετάδοσης δεδομένων EduCast. Θα υποδεικνύει, δε, και τα κτίρια που θα χρησιμοποιούνται ως εξεταστικά κέντρα και θα διαθέτει τον απαιτούμενο υλικοτεχνικό εξοπλισμό.
Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ
Υπενθυμίζεται πως η παραπάνω διαγωνιστική διαδικασία θα πραγματοποιείται δύο φορές κάθε έτος. Μέσω αυτής οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στη γραφή της ελληνικής γλώσσας, στη γνώση της ελληνικής ιστορίας, της γεωγραφίας, του πολιτισμού και των θεσμών του πολιτεύματος.
Σύμφωνα με το υπουργείο Εσωτερικών, τα θέματα θα αντλούνται από την Τράπεζα Θεμάτων που έχει δημιουργηθεί από τη Γενική Γραμματεία Ιθαγένειας και σύντομα θα είναι ανοιχτή για κάθε ενδιαφερόμενο μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου και στην οποία περιλαμβάνονται συνολικά 100 κείμενα ελληνικής γλώσσας καθώς και 300 ερωτήσεις για τα υπόλοιπα γνωστικά πεδία.
ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ;;;; ΟΧΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ;;; ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ….;;; ΔΩΣΤΕ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ…ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ….ΤΙ;;; ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ …;;;
Ο υποψήφιος καλείται να επιτύχει βαθμολογία υψηλότερη του 80% ώστε να μπορέσει στη συνέχεια να συμμετάσχει στην προφορική συνέντευξη για να διαπιστωθεί η οικονομική και κοινωνική του ενσωμάτωση, η οποία θα μαγνητοσκοπείται.
ΓΙΑΤΙ ΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ;
Δήλωση συμμετοχής
Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι η δήλωση συμμετοχής των ενδιαφερομένων στη διαγωνιστική διαδικασία θα πραγματοποιείται μέσω ψηφιακής πλατφόρμας που θα ενεργοποιηθεί τη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου.
ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ
Στόχος, όπως επισημαίνει στα «ΝΕΑ» ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης, είναι να εναρμονιστεί η χώρα μας με τα πρότυπα χορήγησης ιθαγένειας των ευρωπαϊκών κρατών, «παρέχοντας απόλυτη διαφάνεια σε όλα τα στάδια της προβλεπόμενης διαδικασίας, θωρακίζοντας παράλληλα το αδιάβλητο των εξετάσεων μέσα από μια σύγχρονη διαγωνιστική διαδικασία, η οποία θα βάλει τέλος στις σοβαρές παθογένειες των περασμένων ετών». σ.σ. ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ Η ΥΠΗΚΟΌΤΗΤΑ ???
Η Ε.Ε. ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ “ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ”
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου